- Rejestry, ewidencje, archiwa
Przedszkole posiada następujące (obowiązujące) dokumenty:
- rejestr pieczęci
- rejestr wypadków dzieci
- rejestr wypadków w pracy
- rejestr uzyskiwanych stopni awansu zawodowego nauczycieli
- rejestr pracowników pedadogicznych
- rejestr pracowników niepedagogicznych
- książka kontroli
- W archiwum przechowuje się:
- dzienniki zajęć
- protokoły z posiedzeń rad pedagogicznych
- listy płac
- zasiłki chorobowe
- dokumenty księgowe
- teczki akt osobowych
- rozliczenia czasu pracy
- sprawozdania GUS
- dokumenty funduszu socjalnego
Udostępnianie danych
Informacje zawarte w prowadzonych w Przedszkolu Publicznym nr 5 w Krasiejowie rejestrach, ewidencjach i innych dokumentach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy placówki. Dane mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) z ograniczeniami ze względu na prywatność osoby fizycznej – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) lub innych ustaw, w tym między innymi:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60)- Dział VII – tajemnica skarbowa,
- ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z póżn. zm.),
- ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.).