Data wydruku: 2024-04-19 21:39:51

Przedszkole Publiczne Nr 5 w Krasiejowie

e-mail: www: pp5krasiejow.ozimek.pl

Rejestry, ewidencje, archiwa

 

  • Rejestry, ewidencje, archiwa

    Przedszkole posiada następujące (obowiązujące) dokumenty: 

    - rejestr pieczęci
    - rejestr wypadków dzieci
    - rejestr wypadków w pracy
    - rejestr uzyskiwanych stopni awansu zawodowego nauczycieli
    - rejestr pracowników pedadogicznych
    - rejestr pracowników niepedagogicznych
    - książka kontroli
     
  • W archiwum przechowuje się:

    - dzienniki zajęć
    - protokoły z posiedzeń rad pedagogicznych
    - listy płac
    - zasiłki chorobowe
    - dokumenty księgowe
    - teczki akt osobowych
    - rozliczenia czasu pracy
    - sprawozdania GUS
    - dokumenty funduszu socjalnego
     

Udostępnianie danych

Informacje zawarte w prowadzonych w Przedszkolu Publicznym nr 5 w Krasiejowie rejestrach, ewidencjach i innych dokumentach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy placówki. Dane mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) z ograniczeniami ze względu na prywatność osoby fizycznej – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) lub innych ustaw, w tym między innymi:

  1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60)- Dział VII – tajemnica skarbowa,
  2. ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z póżn. zm.),
  3. ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.).